Od oznámení v říjnu 2017 Natixis' podpis většiny pořízení Dalenys akcií, Fintech Dalenys vstoupila do nové dimenze. Po jednom roce, aliance je úspěšný a více projektů prostřednictvím Natixis Platby – významným hráčem ve zpracování pro finanční instituce, digitální platební řešení pro spotřebitele a přijetí a nabytí řešení pro obchodníky.

Ambiciózní sblížení

Za pár let, Dalenys podařilo stát se první francouzskou Fintech, s výkonným technologickým nabídnout, že apeloval na největší e-prodejců a obchodníků s fyzickou prodejen, jako jsou Burger King – Rychlé, Gifi, Made.com Atlas Pro Muže, AlloPneus, nebo Winamax Lastminute.com. Jako dlouholetý partner Dalenys, Natixis nyní dává to znamená spojit to nejlepší z jejich komplementární know-how.

Tato kombinace, funkční povahy, samozřejmě podporuje složení nabízí obohacený o společných vertikály, jako SmartPOS, které Dalenys může nyní nabídnout své obchodníky. Kromě pomoci velkých prodejců s jejich přeshraniční kolekce problémů, jejich tržiště a omnichannel prodeje, řízení projektů, tato aliance je hlavním cílem je, aby se Dalenys mezinárodní rozšíření modelu o úspěchu a rychlosti. . Dalenys tak má nepopiratelný majetek účinně reagovat na výzvy velkých obchodníků.

Rozsah doplňkových řešení

Dalenys je nyní součástí Natixis Platby, která zahrnuje všechny Groupe BPCE platební podniky a jejichž úkolem je vybudovat lepší platební zkušenosti každý den – při zrychlování Evropského vývoje distribuovaných nabízí. Různé externí růst transakcí od roku 2017 sloužil Natixis Plateb silný závazek k vytvoření pevného a diverzifikované hodnoty návrh na platební vesmíru, a současně podporovat růst každého řešení.

Všechny Fintech partnery jsou umístěny na výklenek, podle své vlastní síly, bez redundance, která umožňuje vyjádření betonu a hodnota-vytváření synergie. Bez ztráty jejich autonomie, jejich DNA a kontrolu jejich technického plánu, řešení se vzájemně doplňují a představují širokou škálu inteligentních odpovědí na potřeby trhu. V tomto ekosystému, Dalenys je přirozeně umístěn na hlavní e-commerce a připojen commerce obchodníků, pro koho své služby v oblasti podpory, optimalizace konverzí a boj proti podvodům jsou zvláště upraveny v rámci mezinárodní a omni-kanálové rozvoje.

Nový rozměr

S Dalenys, obchodníci mají agilní a kreativní nabídku, která má pozitivní, konkrétní a měřitelný dopad na jejich výkon, a to jak na konverzi a podvodů řízení. S Natixis Platby, Dalenys dále posiluje své technické schopnosti, transakční a marketingové znalosti a mezinárodní sítě, a dosahuje nové fáze jeho růstu.

Identifikace technických optimalizací na obou stranách, Dalenys odborníci pracují na tom, aby dále zvýšit přijetí platby sazby pro své obchodní zákazníky (již velmi vysoká s plošinou průměru o 94% oproti průměru trhu 87%). %). Konkrétně, tato nová kontextu zvyšuje Dalenys schopnost používat více a více dat a umožňuje současně optimalizovat platby a konverze, a zároveň nabízí více sofistikované řízení z podvodu. Toto sdílení dovedností je obohacena o blízký vztah pěstuje tím, že prodejní a marketingové týmy, a přispívá k nasazení nového subjektu "Dalenys", dříve "Be2bill". Dalenys tak těžící z rostoucí pověst Natixis Platby, vybudovat silné a smysluplné značky ve Francii a mezinárodně.

Nové obzory

PSP a kupujícího, finanční toky, Dalenys je připraven čelit budoucnosti tím, že drží své provozní metody, pod benevolence svého nového společníka, který je, kromě toho, jeden z největších vydavatelů karet a manažer. elektronické peněžní toky v Evropě. Tyto charakteristiky, které se brzy stane aktiv tváří v tvář regulačních změn, jsou již první cihlu obrovské budovy ve výstavbě.

Dalenys data centric orientace je již pomáhá zvýšit prodej svých obchodních zákazníků, ale cíl je velká a hrací pole nyní obsahuje mezinárodní. Více než 20% z top 100 francouzských e-commerce již věřit Dalenys, úkolem je spolupracovat s zbývajících 80% a taktických podíly na trhu na Evropské úrovni ve vybraných zeměpisných oblastech a vertikál.