Platby online bezpečným proces jak pro obchodníky a spotřebitele je téma, které se nikdy ztratí svůj význam. Zejména od velkých prodejců byly předmětem porušení dat v důsledku chyby v jejich platebních systémů.

Pravdou je, že tam je velký tlak na obou FinTech společnosti a tradiční finanční instituce, aby inovovat a přemýšlet dopředu, když jde o bezpečnost. Spotřebitelé jsou stále více vědomi a strach o krádež identity a obchodníci čelí velkým ztrátám v důsledku platební podvody. Proto, poskytovatelé platebních služeb jsou povinni držet krok s inovacemi podvodníků a neustále re-hodnotit jejich bezpečnostní standardy.

V Accenture Řízení Budoucích Plateb Průzkumu je uvedeno, že podvodníci ne jen krást identity už nyní vytvářejí nové digitální identity pletení spolu skutečných a fiktivních informací. Stávající odhalování podvodů modely jsou navrženy tak, aby se zabránilo transakce podvody a nemohou řešit tyto hrozby. Podle průzkumu, dokonce i falešné otisky prstů mohou přelstít senzory otisků prstů na smartphonech. Oni jsou také schopni proniknout ověření držitele karty kanály umístit falešné upozornění a "ověřit" podvodné činnosti. Netřeba dodávat, že pokud podvodníci jsou už chytřejší než těchto systémů, je třeba pro ještě větší důraz na bezpečnost je důležité, aby se to v dlouhodobém horizontu.

Podle PwC, 65% velké podniky, oznámila narušení či útoky za posledních 12 měsíců a pouze 22% CIO uvedlo, že se cítil připraven na kybernetický útok. Nejvíce překvapivé na tom je, že 50% z nejhorších porušení jsou důsledkem lidské chyby.

Spotřebitelé se stále více obávají o těchto otázkách. Jak uvedl KPMG, 19% spotřebitelů by zcela zastavit nakupování na prodejce po narušení bezpečnosti, a 33% by si odpočinout od nakupování tam na delší dobu. To zdůrazňuje význam přijetí nových opatření k boji proti narušení dat, a to jak prostřednictvím zpracování údajů zákazníků v souladu s předpisy a zajištění platební brány.

Platební brána je služba, která zpracovává platby pro online i offline podniky. Platební brána je starat se o zabezpečení a autorizaci platby, a proto se také ujistěte se, že obchodník vždy dostane zaplaceno v okamžiku nákupu. Takže řekněme, že je to důležité, že obchodníci si vybrat poskytovatele platebních služeb, že se jim skutečně věřit.

Bezpečnost platební brány by samozřejmě měla být zpracována vaše platba poskytovatele, ale to není na škodu mít extra znalosti, takže si jako obchodník můžete učinit informované rozhodnutí při výběru vašeho PSP. Některé věci, které jsou dobré, aby zeptejte se svého poskytovatele platebních služeb, jsou:

1. P2PE (Point 2 Point Encryption)
V podstatě, P2PE zabraňuje hackerům být schopen proniknout do platební údaje, kdy platby od obchodníka na platební procesor. To je jeden z nejlepších způsobů, jak udržet vysoký bezpečnostní standard na své platby, takže ujistěte se, že poskytovatel platby, který používáte má to na místě.

2. Minimalizace údajů
Jako mnoho narušení dat jsou výsledkem příliš mnoho údajů, které jsou shromažďovány a poté je zanedbané a zneužity je důležité, aby poskytovatelé platebních služeb shromažďovat pouze data, která je potřeba pro služby. Další věc, která je důležité, je, že poskytovatel platby odstraní zákaznická data, jakmile již nejsou potřebné pro služby, nebo je požaduje zákon.

3. Bezpečné Bez Státní Příslušnosti Tokenizace
SST je zvýšení bezpečnosti dat bez nutnosti token databází, což také zlepšuje rychlost a škálovatelnost ve srovnání s tradičními tokenizace.

4. Pseudonymization
Pseudonymization nahrazuje většinu identifikaci pole v záznamu dat s umělým pseudonymy. Obecného nařízení o ochraně údajů definuje pseudonymization v Článku 3 jako "zpracování osobních údajů tak, že údaje již nemohou být připsána konkrétnímu subjektu údajů, aniž by byly použity dodatečné informace." Na pseudonymize soubor dat, "další informace" musí být "uchovávány odděleně a vztahují se na ně technická a organizační opatření, aby zajistily, non-attribution identifikované nebo identifikovatelné osobě."