Loni v červenci jsme byli získané CM.com. S touto akvizicí jsme se stali součástí inovativní tech společnost, která se specializuje na on-line služby jako hlavní činnost. To také znamená, že jsme již část bývalého Docdata e-Solutions Group. Nicméně naše vizuální identita byla stále založena na hodnotách Docdata Skupiny. Po pečlivé úvaze jsme se rozhodli, že toto bude ten správný čas to změnit, a vytvořit vlastní.

První a asi největší změnou je naše nová identita. Naším cílem bylo vytvořit ten, který byl jasný, jednoduchý a spolehlivý. To jsou hodnoty, věříme, že bude pracovat každý den. To je důvod, proč jsme se rozhodli udržet čisté a jednoduché logo, které také odráží naše jméno. Nic není tak rozpoznatelná jako naše celé jméno. Navíc jsme se zbavili šipky a vyberte si nový, svěží barvy, které by měly být základem našeho nového stylu. Od té doby jsme získali CM a jsme hrdí, že jsme také součástí pay-off 'CM' v logu.

Dalším krokem v budování nového stylu byl prováděcí naše nové vizuální identity na webových stránkách. Pro to jsme se rozhodli, že je čas pro zcela nové webové stránky. To by mělo lépe přizpůsobit náš pohled na splátky krajiny a služeb, které nabízíme našim zákazníkům. K dalšímu posílení naší nové vizuální identity jsme pomocí hodně bílého místa na našich webových stránkách. To by mělo dát návštěvníkům jasný přehled o tom, co on nebo ona může najít na každé stránce. Pomocí tohoto bílého místa, webové stránky vypadá svěží a jakékoliv jiné rozptýlení jsou odstraněny.

Poslední aspekt našeho nového stylu jsou vizuály. Chtěli jsme, aby naše vizuály, aby se vešly naše hodnoty. Tyto vizuály je třeba pro spuštění rozpoznávání v mrknutí oka. Proto jsme použili velmi jednoduchý a non-rušivé design pro zařízení a zaměřila se na jejich obsah. Protože to je místo, kde jsme, aby se rozdíl a kde můžeme něco znamenat pro naše zákazníky.

Zatím trochu v pozadí o našem novém stylu. Stále máme spoustu práce, ale jsou spokojeni s prvními výsledky. Ale ze všeho nejvíce jsme zvědaví, co si myslíte o změnách. Rádi bychom slyšet váš názor! Můžete nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu a telefonu.