Co je potřeba jít dopředu a přijímat platby kreditní kartou na vašem webu? Jaké kroky má podniknout a jaké doklady sbírat začít s platební bránou? Jak můžeme urychlit proces? Tyto jsou vynikající. upřímně, často kladené otázky. A měli byste znát odpovědi na ně v předstihu. V našem užitečné průvodce, najdete je všechny. Takže, pojďme se ponořit!

Jaký platební procesor potřebuje, aby mohli začít s platební bránou

Jakékoliv obchodní jednání začíná podáním ruky a nechat jiná osoba vědět některé věci o vás a vaše podnikání, zatímco usrkávání kafe na konferenční místnost. Protože většina aplikací pro platební procesor proběhne online, není tam žádná taková "dostat-to-know-your-business-lepší" příležitost pro PSP. Proto je jen rozumné a nezbytné poslat všechny tyto informace v písemné podobě.

Jaké informace máme na mysli? Zde je úplný seznam z nich.

Typ podnikání.

Sole proprietorship, LLC, general partnership a limited partnership je jen několik příkladů z obchodního typ máme na mysli. Platební procesor potřebuje vědět tuto zprávu, protože nastavení závisí na tom. Takže, to přidat do popisu vašeho podnikání při podání žádosti o PSP.

Geo preferencí.

Každý obchod má seznam zemí, na které se zaměřují. A protože, aby nabídnout ty nejlepší padnoucí řešení a nejnižší sazby možné na PSP musí vědět, že tyto země, nezapomeňte specifikovat ve formuláři žádosti.

Příslušnost formace.

To je velmi důležité pro PSP vědět působnosti společnosti je tvorba pro mnoho důvodů. Za prvé, definuje banku volba. Tak, například, pokud společnost je registrována v USA, nebude to být velmi dobrý nápad na zpracování společnosti plateb na Evropské banky v důsledku zvýšené poplatky, a vice versa. Kromě toho, příslušnost tvorbu definuje platební metody. To je ne-nasnadě, že platební metody populární v Asii jsou odlišné od těch, populární v Evropě. Místní banky nabízejí populární místní platební metody. A získat co nejlepší zpracování plateb řešení, budete muset poskytnout PSP s následující podrobnosti.

Licence (v případě potřeby).

Pokud vaše podnikání vyžaduje licenci, budete muset poskytnout PSP s její číslo. Ale pouze tehdy, pokud je to použitelné.

Obrat.

Určit rozsah své peníze obratem na PSP. Tímto způsobem procesor bude vědět, co banky požádat vaším jménem.

Nejmenší a největší částka vstupenka.

Některé banky mají omezení, pokud jde o nejmenší a největší kontrolu velikosti. To je důvod, proč nepoužít pro nevhodné banka pro váš konkrétní případ, PSP má vědět, tyto detaily vpředu. Kromě toho, protože podniky s velkými lístky jsou považovány za vysoce rizikové. A ne všechny banky pracují s nimi po všem.

Zpracování historie.

Každý podnik má zpracování historie (pokud jste zbrusu nový startup). A obchodníci by měli být připraveni poskytnout to, když zeptal se. Pokud jste spuštění majitel bez předchozího zpracování historie, nebojte se: i když ne všichni Poskytovatelé platebních služeb dohodnout, aby proces své finanční prostředky, existuje mnoho těch, kteří dělají.

Webové stránky společnosti.

Ne všechny webové stránky bude dělat. Když obchodník platí za naše služby, jsme se oprášit své webové stránky, ujistěte se, že je v souladu s Visa a MasterCard požadavky. Například, jsme si jisti, že webové stránky má všeobecných Podmínek, pokud se stránka. To je dohoda, která vysvětluje zákazníkovi, jaké zboží nebo služby, které zde můžete zakoupit, a za jaké ceny, co obchodníka vracení peněz vypadá, atd.
Navíc, žádný platební procesor ví, že je nezbytné, aby obchodník mít Politiku ochrany Soukromí, Kontaktujte Nás stránky. Ten musí obsahovat právnická osoba a adresa, e-mail, a kontaktní telefonní číslo. V případě, že podnikání má platba předplatné, model, obchodník má přidat sekci na svých internetových stránkách s podrobným vysvětlením předplatné storno podmínky.
Obchodníci prodávají fyzické zboží se vysvětlit dodací podmínky a způsoby dodání k dispozici.
Konečně, některé podniky musí přidat ověřování věku, na jejich webové stránky (například, obsah pro dospělé, hazard, Forex nebo jiné finanční služby). Žádný platební procesor bude žádat obchodníka, aby dokázal, že je přidán do webové stránky, protože instalační proces není možné bez této funkce.

Požadované platební metody.

Jistě se můžete zeptat na PSP pro seznam metod, které podporují. Ale proč to dělat, pokud již máte seznam preferovaných platebních metod?
Poté, co odpovědět na všechny tyto otázky, zvážit shromažďování všechny potřebné dokumenty k vaší žádosti. Zde jsou základní dokumenty, které byste měli mít na paměti.

Doklady potřebné k začít přijímat platby kreditní kartou na místě

Upozornění: soubor dokladů je jedinečné pro každý podnik. Nicméně, budeme soustředit na požadované minimální společné pro jakýkoliv typ podnikání a nabídnout vám seznam některých dalších dokumentů, které by mohly přijít vhod při nastavování vašeho účtu u poskytovatele platebních služeb.

Dokumentace off-shore společnosti (pokud máte jeden). Včetně výpisu z obchodního rejstříku, sdílejte certifikace a Společnost extrakty (bude zahrnovat: jmenování ředitele, majitele údaje a sídlo společnosti);
Dokumentace Evropské společnosti. Včetně výpisu z obchodního rejstříku, sdílejte certifikace a Společnost extrakty (bude zahrnovat: jmenování ředitele, majitele údaje a sídlo společnosti).

Plná moc / Prohlášení o důvěru. Pokud máte POA (power of attorney) jednat jménem ředitele Evropské a/nebo off Shore Společností, uveďte, prosím, kopii.

Oficiální vyrovnání bankovního účtu, kam chcete peníze dorazí k příjemci. Papír musí ukázat bance, je jméno a logo, plná adresa banky, IBAN (IBAN číslo na měnu, kterou chcete proces v). Prosím, ujistěte se, že jste nám poskytují bankovní účty jak pro SEPA a mezinárodní platby v případě, že jsou odlišné ve vaší bance.

Naskenované pasy ředitelů, a to jak off-shore a Evropské, a příjemce (UBO-majitel off-shore firmy).

Doklad o adrese ředitelů, a to jak off-shore a Evropské, a příjemce (UBO-majitel off-shore společnosti), může být elektrický/vodní účtu nebo bankovní výpis. To musí být ne starší než 3 měsíce. Také, pokud to není v angličtině, musí být přeloženy a podepsána certifikovaným překladatelem.

Zpracování historie. Použitelné jen pokud máte další zúčtování společnost v současné době nebo v minulosti, pošlete nám prosím vaše zpracování historie z posledních 3 měsíců, včetně počtu transakcí, zúčtování a náhrady.

Doklad o vlastnictví domény.

Doklad o adrese společnosti. Od Visa a MasterCard již nepřijímají firmy s virtuální kanceláří, očekávají, že obchodníci, aby jim poslat kopie nájemní smlouvy prokazující, že opravdu jsou pronájem kanceláře v tvrdili adresu.

Pamatujte si, že budete muset sbírat sadu dokumentů pro každou společnost, mateřské nebo dceřiné společnosti.

Důležité komentář

Pokud obchodník prodává zboží, má poskytovat platební procesor s dohod na dodávky podepsaný výrobců.
Pokud obchodník prodává zboží chráněny autorským zákonem, musí prokázat své právo používat a prodávat toto zboží. Tedy, v případě, že hudba, knihy, TELEVIZE, streaming, atd, obchodník musí poskytnout dohodu o autorských právech.
V případě, že obchodník produkuje jeho vlastní zboží, má dokázat, že on je produkovat (např. licence, povolení výroby nebo dodávky surovin faktury).
Tady, na Ikajo Mezinárodních nabízíme podporu na cestě zcela zdarma. Pomůžeme vám ve všech fázích ujistěte se, že požadované dokumenty jsou v místě, na webových stránkách je leštěný, a preference jsou brány v úvahu při hledání nejvhodnějšího zpracování plateb řešení. Proto neváhejte a vyhledejte naši pomoc. Jsme zde, aby pomohl!